top of page

Psychologica groep

Openbaar·4 leden

Ik heb geprobeerd categorieën te openen zonder de zoekfunctie te gebruiken

Eerder vandaag was ik gewoon aan het schakelen tussen verschillende pagina’s en kwam ik zonder dat ik dat echt van plan was terecht op https://xxxbabes4u.com/. In plaats van de zoekfunctie te gebruiken, opende ik een categorie vanuit het hoofdscherm en begon ik door de inhoud te scrollen. De voorbeelden zijn gerangschikt in een raster en elk voorbeeld leidt naar een eigen pagina, dus ik volgde er gewoon een paar achter elkaar. Nadat ik een videopagina had geopend, zag ik dat er meer items in de buurt stonden, waardoor ik gemakkelijk verder kon gaan zonder terug te hoeven gaan. Vervolgens schakelde ik over naar een sectie met fotogalerijen en zag dat het op een vergelijkbare manier werkt. Het voelde alsof alles in een consistent patroon is gegroepeerd, en niet willekeurig door elkaar staat. Bladeren mensen meestal op deze manier of gaan jullie direct naar iets specifieks??????????????

15 weergaven

Soms open ik zulke websites ook zonder duidelijk doel, gewoon om te zien hoe de navigatie werkt. Ik herinner me dat ik daar een paar rubrieken heb doorgenomen en opmerkte dat elke categorie dezelfde lay-outstijl heeft. Als je een item opent, raak je niet verdwaald, omdat er direct op dezelfde pagina meer voorbeelden worden getoond. Ik heb ook gelet op hoe weinig tekst er wordt gebruikt, voornamelijk korte titels en visuele blokken. Dat versnelt het proces, omdat je niet veel hoeft te lezen voordat je klikt. Het schakelen tussen categorieën voelde niet verwarrend, wat niet altijd het geval is op vergelijkbare platforms.

Edited

De praktijk

CONTACT

Wat zoek je precies?
Wanneer ben je beschikbaar?
Heb je een voorkeur voor een bepaalde dag?
bottom of page